DuaElf Zeren0908 banada göbeği büyük demişti doktor. Kafası ve göbeği aynı ölçüymüş. Sorun olduğunu söyledimi kafasının büyük olmasının
ElifKarata Zeren0908 her kadında değişiklik gösterir canım çatın genişse normal olma olasılığı yüksek benmkinin kafa büyüktü kendide iriydi sezaryen oldum 41+1 de kendim 1-75 boyunda kalıplı bi insanım ama çatım da darmıs 🙏
miranbeyinmothersi Zeren0908 benimde bebeğim boy kilo kafa ve göbek ölçümü olarak 3 hafta önden. 34 iken 37 görünüyor. Normal yapılamz dedi bende katılıyorum bildiğin prenses gibi bir hamilelikten 3 haftadır ölüyorum ne uyuyaniliyorum ne oturabiliyorum nede yemek yiyebiliyorım. İri bebekle hamilelik bu kadar zorken doğumla daha zordur. Doktora öngörüsü 4000 kilo üstü. 38+4 sezeryan olucam ama bebeğim 41 haftalık gibi oluyor allah yardımcımız olsun
busraba Ben de 38. haftadayım, kafası büyük olduğu için normal doğum sırasında çok fazla deformasyon olur dedi doktorum. Ayrıca sezaryene dönme ihtimali de var dedi. Ondan dolayı riske atmamak adına doktorumun tavsiyesine uyacağım. Size ne önerdi doktorunuz
Birdost Bana da dedi. İki hafta öndeydi. Normal doğuma engel değil merak etme dedi. Bu senin çatının uygunluguyla ilgili dedi. Başı nirmal olur senin catin dar olur gene zor bı dogum olur dedi. Eğer tüm ihtimaller normal doğumu zorluyorsa o zaman sezeryan düşünülür dedi. Kesinlikle bunu düşünüp kafanı yorma dedi. Ben de akışına bıraktım. Son noktada o beni doğru olana yönlendirecektir.
melekylmzr Zeren0908 ne gizel canim yapamadim ben bebek kanala girmedi suni aldim bende sancilarim yine duzene girmedi sezeryan oldum bebek buyuk dediler minicik bisi dogdu carsamba gunu