Ulkudeniz Yesilim23 Ben yaptırıyorum ve bir zararıni görmedim Canim hatta biraz sonra eşim kalkınca gidecez kuaföre🤭🤭
Lulikli Yesilim23 ben yaptırıyorum en başından beri çok şükür sorun yaşamadım mis gibi oluyor insan rahat ediyor
55alp34 Yesilim23 ben ilk hamileliğimde yaptırmıştı canm hiçbir zararı yok yani şimdilik kendim hallediyorum ama son ayıma girince yine gidicem sanırım göbüşten eğilip göremiyorum malum😂😂😂
Yesilim23 Lulikli aynen valla bende gidiyorumda erken doğum riski yapıyor yada kanama oluyor diyenler oldu korktum biraz 🤭
55alp34 Yesilim23 yok canm hiç boşuna korkma komple yapıştırıp çekmiyor sonuçta azar azar sürp çekiyo on dakikaya tertemiz oluyorsun ne güzel
Lulikli Yesilim23 hiç sanmıyorum canım tabi emin olamazsan bi sor doktoruna ama ben senelerdir gidiyorum valla bu saatten sonra jilete falan alışamam 😒
Dilayyyyy Yesilim23 erken dogum nasl yapabilir ki icine sokup bsy yapmiyor dış kisimlarini aliyor sonucta gobek buyumesinden ve hareket kisitliligindan en iyisi ağda hem tam temizlik hemde 1 ay rahatsin
Cerkes Tüy yoğunluğu fazla olan biri olarak yazıyorum ben hiç bir sorun yaşamadım en son 35 te gittim 38 de de gideceğim . Tabi alan kişi iyi olması lazım ufak ufak alıyor acıda hissetmiyorum
Mlkbrn Cerkes bende düşünüyorum ama acır diye korkuyorum ya 31 haftalığım Bi türlü cesaret edip gidemedim daha kuaföre agda için Bi kaç sefer jilet yapınca tüy fazla ve sert o yüzden acır dye korkuyorum
Miniktosbaa Cerkes ya bişi dicem ama affına sığınıyorum utanıyorum yazarken bile alırken ilk başta normal düz yatıyomusunuz arkalara doğru nasıl alıyor ilk defa olsun yaptırmadım ondan soruyorum arkalara doğru alırken nasıl pozisyonda oluyosun ??