0303 uygulamaya göre son 37 sezeryan olacağı için son 27 görünüyor. Arada bi heyecanlanmaya başlıyorum. Daha hazırlıklarım çok diye panik de oluyorum. Hastane çantam hazır ama bi sürü iş bekliyor evde yatılı hasta misafirim olduğu için. Koltuklar, halılar yıkanacak, ev temizlenecek, ikeadan modüler dolap aldım hala kurulmadı eşyalarımız yıkanıp ütülendi ama hurçların içinde bekliyor. Anne yanı yatağımız geldi ama montessorisi halısı falan hala gelmedi. Şimdi geliyorum dese evim leş gibi. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏