32+1 deyim Salı gününden beri yatıyorum hastanede 2 santim açılmayla , ama dün gece den beri gelen 5 dk da bir sancım var nst de de 40 60 arası bebiş sabırsız galiba gelmek istiyor, 4 doz ciğer geliştirici yapıldı ,bu haftada doğuran minnoş anneler kaç gün küvez de kaldı bebişiniz