Kızlar henüz 26 haftalık hamileyim. Daha önce de kıyafetlerimde farketmiştim ama dün bugün resmen üstüm yuvarlak yuvarlak ıslaklıklar oluyor 🙈 bu acaba süt müdür yoksa benim göğüslerimde kitle var takipliyim genel cerrahta,onla mı alakalı yoksa hastayım bu ara çok öksürüyorum ondan mı 🤷🏻♀️😅 benim gibi olan var mı? Erken değil mi süt için? Sürse eğer ileride sütüm bebeğime yeter, az olmaz diyebilir miyim 😅🤷🏻♀️