CigdemZeynepAkdeniz Merhaba hanimlar 37 haftadan beri 2 cm açılmam var bugün kontrolum vardi hala 2cm'de kalmişiz doktor büyük ihtimal bayramda burda olursun yada 10 gün sonra tekrar görüşürüz dedi. Ben açılma olmasi icin napmam lazim meryem ana otu var elimde sizce ne zaman koymaliyim ki kararsiz kaldim böyle beklersem acılmam olmicak gibime geliyor 🤔🤔
Kadirvemalik Bekleme canım. Önce meryem ana eli otunu suya köy. uzuuuunnn bi yürüyüş yap evi dip köşe çömelerek sil süpür. Sıcak suya otur merdiven in çik hem doğumun kolay olur hem acilman🤗🤗
CigdemZeynepAkdeniz Kadirvemalik Doktorumda bol yürüyüş ve merdiven in cik dedi canim olmazsa yarın yada haftaici koyarim bakalim ne olucak faydasini görürüm inşAllah 🤗