Asdfgh_jkl böyle çok isteyip test yapma sürekli, kendini de üzersin. Ben de böyleydim. İnsanın morali bozuluyor sonuç alamayınca. 3 4 ay belki test yaptım sürekli olmadı. Hamile kaldığım ay da inan ya yine yoktur diye 0 beklenti ile test yaptım anında çıkınca şok oldum. İnsan kafaya taktıkça bile olmuyor bence. Meryem suresi oku faydasını görürsün inşallah.