Yagmurdgdgn13 Evet gün geldi çattı. 9 aylık serüvenin sonuna geldik. Kızımla aynı bedende son saatlerimiz. Çok heyecanlıyım. İnşallah size pozitif pozitif pozitif doğum hikayemi anlatmak da nasip olur dualarınızı eksik etmeyin.
Buket_dadas Yagmurdgdgn13 ya yerim seni ben rabim bir avazda kurtarsın sag salim yavruna kavuş balım darısı basıma bende 39 haftalık oldum yavrumuz un kendi kendine gelmesini istiyorum bakalım nasıl olacak darısı basıma insallah bekliyorum o güzel dogum hikayeni etiketlemeyi unutma balım
Zhr42 Buket_dadas ayniymişiz bende bekliyorum gelen giden yok valla sancida yok ama uyuyamıyorum geceleri
Yagmurdgdgn13 Ela532 evet çıktım biraz toparlandım ama bebeğimi küvöze aldılar. Oksijene ihtiyacı var emzirmeme bile müsade etmediler 😞
Ela532 Yagmurdgdgn13 yaa çok üzüldüm canım. Sakın canını sıkma hersey düzelir Allahin izniyle Rabbım bol bol şifa versin minik meleğe 🤲🏻 sen ne durumdasın şuan
Yagmurdgdgn13 Ela532 iyiyim çok şükür doğum rahattı anestezinin etkisi geçtikten sonra agrım oldu hemen agrı kesici vurdurdum toparlandım bebeğimi görmeye gittim o halde görünce kötü oldum inşallah o da toparlanır sabah hayırlı haberlerle uyanırım.
Ela532 Yagmurdgdgn13 inşallah canım bolca dua edelim Allah büyüktür hersey güzel olacak inşallah bizlere de haber ver olurmu