Fidan_14 mihraveannesii bende akşamları uyunuyorum sabahlarıda eşimi işe Ugurlayıp uyumaya çalışıyorum 12de zor uyanıyorum gözlerim açılmıyor resmen
emineykslcnr Kaçıncı aydasiniz bilmiyorum ama ben 7. Ay ve 1 haftadır geceleri uyuyamıyorum galiba dogum sonrası tempoya hazirlaniyor vucut 😃
Fidan_14 emineykslcnr bende e5haftalık öyrendiyim gunden böyleyim ağrım sızım yok gözüme uyku gitmiyor
Ayhfhgg İmkanım olsa çılgınlar gibi uyurum ama maalesef evimde değil, işyerinde nöbetteyim şükredin kızlar sıcacık yatağınızdasınız en azından🤣21.haftadamdayım 1 kez olsun kendi imkanımla uyuyamadım diyemedim, hep işten🥺
Balipegim Aşırı uyuma isteği olanlar şikayet ediyor keske benim de aşırı uyuma isteğim olsa uyusam doğum sonrası zaten uyuyamayacagiz bari şimdi uyuyabilsek
Fidan_14 Balipegim Vallahi çok guzel olurdu Belkide bedenjmiz bizi çoçuk dogrunca akşamları uyuyamıyıcaz diye bizi hazırlıyordur😂😂
Ayhfhgg Fidan_14 zor olmaz olur muu gece uykusu en güzel uyku ama mecburen uyuyamıyoruz.Vardiya sistemim bu maalesef ayağımı uzatıp yatabilsem de uyuyamasam keşke öyle diyorum hep