SemaaR Merhabaaaa, 38+4 haftalıkta sezeryan olacağım. Sezeryan sonrası yapmam gerekenleri siz tecrübeli arkadaşlardan öneri beklemekteyim. Hem korku hem heyecan ve bir an önce ayağa kalkma isteğim var 🌺♥️😂
Avbmert38 SemaaR allah yardimcin olsun bir an once sag salim kavusun insallah. Benim de 9 gunum kaldi. Epidural mi olacaksin tum mu bayilacaksin tercihin hangisi
Eri9999 SemaaR öncelikle hayırlı dogumlar olsun inş 🤍 ben dün dogum yaptım spinal anestezi ile kesinlikle cok rahat geçiyor
Semanurozgan SemaaR aynı haftadayiz su an hastanedeyim ne zaman alırlar bilemiyoum çokta heyecanlıyım 🙈
SemaaR Avbmert38 Doktorum epidural yerine spinal önerdi. İlaç takviyesi yapacakmış 🙏 Çok teşekkür ederiiiimmmm ♥️🌺