Kızlar yatışım yapılmıştı çarsamba saat 00:00’de. İlk makineye bağladılar sancı var mı diye yoktu, ama bebeğimin kalbi cok yüksek atıyordu ve bana fitil veremiyorlardı açılma için onun için damardan su verdiler bebek sakinleşsin diye bir kaç saat sonra normale döndü. Saat 09:00 gibi beni doğum odasına aldılar ve iğneyle damardan suni sancıyı verdiler az az geliyordu sancılarım 3 cm açılma oldu sonra bana ağır geldi epidural istedim aniden vurdular 2 saat sonra 5cm oldu öyle bi rahatlamıştım ki. Taa ki etkisi geçene kadar nerdeyse 2 saat acı cektim sancım 80’e çıkıyordu bağırdım çağırdım ağladım tekrar epidural vurdular çünkü çok kötüydüm! Kendimi kasmaktan açılmam olmuyordu. Tekrar vurdular işte hızlı açılmam oldu 10 cm’e kadar o sırada saat akşam 20:00 oldu. Ben açım bu arada hiç yemek yemedim. Hemşireyi çağırdım bebek popoma bastırıyor his ediyorum dedim oda dedi ki kafası görünüyor ama bir tık daha insin daha rahat doğum olur 1 saat daha bekleyelim dedi neyse bekledik doktorum gelecek o sırada falan doğum başladı ebeyle ıkınıyorum yanımda görümcem Allah ondan razı olsun. Eşim dışarda bekliyordu. Kendi doktorum gelesiye çok güzel ıkındım ebe bile şaşırdı çok iyi gidiyorsun diye gaz verdiler doktorum geldi son 20 dk baktı ki çocuğun kafası hiç çıkmıyor ben ıkındıkça o sırada bana titreme geldi kustum! Kustugum genzime kaçtı o sırada ıkınmam geldi berbattı meğer bebeğimin kafası şıkmış ve kordonu boynuna dolanmış… vakumla çekmem lazım bir daha ıkın dedi çok zor çekti gördüm o an ve her yer kan oldu akıyor bendede. Bebeğimi hemen kucağıma verdiler ağladım öyle bir rahatladım ki anlatamam kucağıma vermeden kordonu kesti hemen. Dikiş atıldı 5 tane ama çok kötü acıyordu his ediyordum çünkü uyuşukluğu gittiydi… 22:35’de 19 ocak 2022 oğlusuma kavuştum şükürler olsun🥺🙏🏽 Kızlar af edersin popomun deliği çok kötü acıyor oturup kalkınca dikişlerim bile çok acıtmıyor yani dayanılır ama popom çok berbat ıkınmaktan şişti sanırım ne yapabilirim? Gliserin fitili verdiler yumuşasın diye rahatça büyük tuvalet yapayım diye fayda etmedi.. yardımcı olun lütfen zor kalkıyorum