@Hyttt banada esimden geçti bugün 3. Günüm ilk gün boğazlarım berbat bir şekildeydi böyle bişey daha önce hiç yaşamadım gercekten sonra ertesi gün 37,5 a kadar ateşim çıktı. Hep alnıma falan ıslak bez koyduk baya iyi geldi. Parolda içmiştim bir dün içmedim çok şükür ateslenmedım daha. İştahım var Allahtan koku tat kaybımda yok. Arada burnum tıkanıyor akıyor hafif öksürük arada eklem ağrım falanda yok çok şükür umarım böyle devam eder ilk 3 gün önemliymiş. Herkese Allah şifa versin🙏