Hamile değilken bi kez doktora gitmiştim. Kendi doktorum yokmuş, başka bir doktor vardı baya tecrübeli. Hiç makineyle bakmadı, çatalda elle muayene yaptı. Kendi doktorumdan böyle bir şey hiç görmedim duymadım, şaşırdım valla. Ama canım acımadı onda. Yarın da çatı muayenem var bakalım nasıl.