EbrarsununAnnesii Merhaba güzel anneler 8+6 haftalığız iki gündür kabızlık yaşıyorum ne iyi gelir veya yasayan var mı?
Sincapannesii EbrarsununAnnesii ben çok yaşıyorum kuzum Kayısı kompostosu çok iyi geliyor ve muz bol bolda sıvı tüket
kubra3rkan EbrarsununAnnesii her sabah aç karna 1 tatlı kaşığı zeytinyağı içebilirsin bende her gün kabızım 😞
Meleka1 Aynı sorunu bende yaşıyorum canım sabah kalktığında 4-5 tane ceviz ye üstüne 1 bardak su iç bende çok etkili oldu tavsiye ederim 😊EbrarsununAnnesii
EbrarsununAnnesii Yasemiinny kayısı suyu içtim bugün bide sürekli su içiyorum muz yemem zaten evet kabız yapar daha cok tesekkürler yine canım
EbrarsununAnnesii Meleka1 sabah deniycem canım tesekkur ederim insallah bi an önce gecer kabızlık sorunu