Tugbabuke Arkadaşlar 4 aylık hamileyim hamile kaldım kalalı psikolojim çok bozuk her şeye ağlıyorum olayları abartıyorum aynı zamanda da doğumdan çok korkuyorum evden dışarı adım atmıyorum kimseyle konuşmuyorum temizlik dahi yapmıyorum eşimden çok soğudum aynı odada bile kalmıyoruz bu derecede psikolojimin bozulması normal mi
Ebrumarbling Tugbabuke bende ayni sekildeyim 8 haftaligim seni cok iyi anliyorum yaptigim hic biseyden mutlu olamiyorum insallah gecer 😒
Shnbsk Tugbabuke normal benim herşeyden midem bulandığı gibi evimin duvarlarından da bulanıyodu eşinle aram açılıyodu en ıfak bişeyde tartışma yaşıyoduk geçti çok şükür. Aynı zamanda etrafımdakilere tepkiliydim ne alakaysa
Merrcimek Tugbabuke Valla ben de 30+3 üm benim şimdi başladı tüm bunlar herşeye hemen ağlıyorum. Bide doğumdan korkmaya başladım ☹️
Mutlulugum 4ayımın ortasında bitmişti. Umarım sende de hemen geçer. Çok zor oluyor iyi anlıyorum 🙏🏼🙏🏼
Shnbsk Tugbabuke geçecek sabırlı ol bende istemiyodum başlarda çocuğu hazır hissetmiyodum ama geçiyo eşinle aran düzeliyor düzelincede çocuğa düşkün oluyorsun
eminr Ebrumarbling ayni durumu yasiyorum gebeligimin başından beri geçmedi siz nasl oldunuz yenebildinizmi yardimci olursaniz sevinirim
deletedmom203 ben 36. haftadayım. şimdi bende öyleyim. ama çok üzülüyorum bu duruma. bebeğim hissetsin istemiyorum 😭😭
Tugbabuke Shnbsk benim de evden midem bulandı yatak odamdan bulandı o yüzden ev arıyoruz hemen tasinmak istiyorum neresi olursa olsun esimi yanıma yaklaştırmıyorum çünkü koku alıyorum kokmuyo biliyorum ama koktuğunu hissediyorum
deletedmom203 be ilk zamanlar çok iyiydim 35ten sonra sinirli ve gerginleştim. eşimlede kavgalıyız ,o mu hamile ben mi anlamadım vallahi. naz bile yapılmıyo. çok doluyum kızlar 😥
Merrcimek deletedmom203 Ben de aynı şekildeyim ama eşime geçen hafta öfkeliydim şimdi annemle kardeşime kafayı taktım 😁 insan bu kızda hamile alttan alayım der yok umurlarında değil
deletedmom203 Tugbabuke evet ne yapacağımı şaşırdım vallahi. en ufacık şeye alınıyo. benden geçen gün çay istedi, bende sinirlenip vermedim diye alındı kaç gündür onu söylüyo, bi çay istedim diye tartışma çıkardın diyip duruyo, ufacık şeylere takılıyo ya
Tugbabuke deletedmom203 evet bi de üstümüze yapışmış sinirlisin alıngansın diye kendileri sinirlense bile bize atiyolar sucu
Shnbsk Tugbabuke ben eşim sigara içiyo diye kafayı yiyodum onun sifara paketinden bile rahatsoz oluyodum geçicek canım kendini eve kapatma ama