Selam kizlar 34+3 olduk yalniz bir haftadir asiri derecede gece yatarken bacaklarim agriyor. Boyle surekli ayaklarimi bacaklarimi kimildatma istegi oluyor ozaman geciyor. Huzursuz bacak sendromuymus. Yuruyus yapmak iyi geliyor yaziyor. Ben zaten tum gun cok haraket ediyorum. Anlamadim niye boyle oldu. Bunu yasayanlar varmi??