Kızlar bugün hafif bel agrim vardı arada oluyor die kale almadim tam uyucam wc ye gittim bide ne goreyim kanamam baslamis ne az ne cok…. şok oldum hemen eşime dedim acile gittik alttan baktilar kanama alani var dediler bebek iyi şükür…..
Progestoron verdi sabah akşam icicem insallah birsey olmaz minigime bol bol duaniza ihtiyacım var 🙏 benim tahminimce sebep olan şey dahiliye bana triot ilaci kan ilaci b12 ilaci verdi onları kullanıyordum 3 gündür ilaçlardan sonra geldi başıma bu .. tabi tesadüfde olabilir inşallah kanamam durur… 31 ocakta kendi dokuoruma gidicem ilaclari göstermek ve öyle devam etmek istiyorum sizce?? Ilaclari birakmalimiyim kizlar