Yabangulu1326 Bakteri ph degeri ni mi söylüyorsunuz yoksa eritrosit veya lokosit degeri mi ph degeriyse idrar yollarinda kanama bakteri görünmüş olabilir bendede sık sık görülmekte
minikbebegim19 Bbusraa_ o zaman çok yüksek enfeksiyonun var ilaç verdi mi antibiyotik verir muhtemelen. Birde suyu bol iç lütfen
Yabangulu1326 O zaman yüksek bir enfeksiyon olabilir canım doktor zaten ilac verir onun icin gecer inşallah
Bbusraa_ minikbebegim19 bu gece gittim kasıklarımda hafif ağrı oluyor diye ara ara. Nst de sancı falan çıkmadı idrar istediler sonuç da yeni çıktı sabah doktorum büyük ihtimal serum takmak için çağırır