Serenity12 minikbebegim19 benimde sol alt karında var. Değişik bir acı. Ultrason cihazının probu değdiğinde de çok acıyor. Derin çatlamış sanırım. En iyi çatlak kremini kullanmama rağmen (düzenli) yine de oluştular
Yalcnnaysgll minikbebegim19 canım 2. Gebeliğim çatlaklarım var gerginleştikçe karın çatlar acı yapmaz karnın altındaki gaz sancısı olabilir çatlakla alakası yok anlatabildim mi🥴
LeonunAnnesi Gaz sancısı için mapıcaz sürekli oluyor Bi de çatlak bende de çok engelleme imkanımız yok dmi
AsilveAnnesii minikbebegim19 acımaz diyenleri anlamıyorum benim o kadar sızlıyor ki geceleri sızıdan uyuyamıyorum sanki derim yanmış gibi bir sızı hiç geçmeyen kıyafet giyemez oldum dadece alt kısımda avuç kadar bölgede olmasına rağmen
minikbebegim19 AsilveAnnesii aynı benmde alt pijamamı göbeğim altına kadar çekiyordum karnıma baskı olmasın diye orda durunca öyle acıyor ki
AsilveAnnesii minikbebegim19 aynen ben de elbise giyip yatıyorum mecbur ama atlet bile biraz değse çok acıyor sanki güneş yanığı sızısı gibi her gün kantaron lierac sürüyorum faydası da yok nasıl geçecek bu acı 😩