Ylnzkus12 Kızlar 37+3 gebeyim. Bugun sabahtan beri bebek sol tarafta toplanıyor ve karnım sertleşiyor daha önce olması bu sırt ağrım var ama çok aşırı değil. Nedir sizce hastaneye gitmem gereklimi?
Eliffmeva Ylnzkus12 benimki de aynı nefesim kesiliyor valla oraya toplan buraya toplan doktoruma söylediğimde normal demişti