Ahsenveannesi Hareketlerini henüz ben de tam anlamıyorum ama 11-12 gibi ben de bir tarafımda toplandığını fark etmeye başlamıştım.. Sırt üstü yattınca bir tarafımda hafif tepecik oluşuyordu ve dokununca daha iyi anlıyordum.. Hatta eşime de gösteriyordum bak bugün yumru gibi sağda, bak bugün yumru gibi sola yatmış diye😊 Eşim de hakkaten öyle diyordu..