Bernako Rusya burdan daha fakir değil, 1 çocuk için askari ücret bağlanıyor çocuk iki yaşa girene kadar bütün ihtiyaçlarını putin gönderiyor bez mama süt astronotuna kadar gönderiyor, neyse ikinci çocukta daire veriyor ev ücret ödenmiyor üçüncü çocukta da arazi üzerinde ev yani daça dedikleri yerleri veriyor müstakil diyorki burayı ekip biç geçin diyor anlayacağın, biz Rusyada yaşayınca biz fakiriz ama kendi halkı gayet iyi yani ben orda yaşıyorum 🤷🏻♀️