Mmmmmmmmmm Erkek bebek isim olarak Erkam Asaf mı Erkam Yağız mı yani Erkamın yanına açıkcası bir isim arıyoruz sizce fikriniz ☺️😇şimdiden teşekkürler
Serenity12 Mmmmmmmmmm Sadece Asaf ya da Yağız çok daha iyi. Erkam erkanmışta yanlış yazmışlar kimliğe sanki gibi. 😀