Beyzanurzorer Ozde123 ben yaptım hemde ameliyat olmuştum aradan 1 sene sonra doğum yaptım çok şükür bi şey olmadı ama doktoruna söyle tabiki
Ozde123 Doktoruma söyledim şuan 16 haftalığım vve çok fazla kalça ağrısı çekiyorum doğum esnasında o doğum koltuğuna oturamayacak kadar kötü olursan sezeryana alırım dedi çevremde herkes de sen kesin sezeryan olursun diyor
Ezoo35 Bende 27 yaşındayım ve bel fıtığım var yaklaşık 5 sene önce yanlış ağırlık kaldırmaktan oldu. 11 haftalık gebeyim ve çok fazla kalça sol bacak ağrısı çekiyorum. Ben de korkudan normal doğum düşünemiyorum bile 😞