Nazlikizim61 Dr kontrolümde suyumun sınırı gectiğini öğrendim şekerime de bakıldı şekerimde yok :/ 26 haftalık hamileyim benim gibi olan varmı ya da boyle bir sey yasayip vaktinde dogum yapan ?
Yalcnnaysgll Nazlikizim61 23. Haftada öğrendim suyumun fazla olduğunu şuan 34 haftalık olduk bir sorun yok dert etmeyin bence gebeliğin tadını çıkarın
Golgmysm Benimde suyum fazlaymış 23. Haftada öğrendim şuan 34. Haftadayım 1 hafta önden gidiyormuş hareketlerini çok fazla hissediyorum suyunun fazlalığından kaynaklıymış hayırlısı olsun hakkımızda sağlıkla gelsin bebişler 🌺