Serpilikra Sezaryen mi olacaksınız benimde son 23 gün kaldı 36+4 gunluguz sağlıkla kavuşalım inşallah 😊
nazligazioglu Serpilikra yok canım ilki normal buda suanlık normal. Doktor bası asagı ınmıs dogum pozısyonuna dedi. Donermi tekrar dedm yok sanmam döncegını normale uygun dedi. Insallah bole devam eder 😍🥺❤️