Yaaa buldum sonunda bu yazıyı benimde sorun var kızlar 19+1 deyimm irili sivilce çıkıyor omuzlarımda göbeğimde yüzümde acıyorlarda cildiyeye gittim krem yazdı ama kadın doğumcum kullandırtmadı almadım bende .. kükürtlü sabun aldım 3 gün önce hafif yıkayıp duruluyorum ama daha vucuduma kullanmadım .. son haftalarda geçiyormu yoksa doğuruncamı ?? Herkes de çıkmıyor çok özeniyorum suan cildi güzel hamilelere :(((