Sevim-b İyi geceler hanımlar Merak ettiğim Epidural anestezide belden vurulan iğne çok mu acıtıyor??öyle söylentiler duydum 🙄 zaman yaklaştıkça aklıma türlü türlü şeyler geliyor düşünmekten alıkoyamıyorum
Bilgecee Sevim-b yok acitmiyor canım sinek ısırığı gibi bişey ben biraz huylanmistim irkilmistim sadece.
Prenseslerin_Annesi01 Sevim-b Allah yardım ediyor Allah’a birakacagiz abdestli gidin inanın his etmeyecek siniz
Askiletotomsu Sevim-b valla doğururken ki acının yanında epidural iğnesi nedir ki Acıyorsa sayet… Ama insan merak ediyor tabi bende dahil Sonda takıyorlar mi acaba ona da kafam takılıyor
Sevim-b Bilgecee ablam dün bacağından ameliyat oldu epidural iğne yaptılar beline çok acıdığını söyledi kafama takıldığı için sordum, teşekkür ederim cevap için 🤗
Prenseslerin_Annesi01 Sevim-b Azim mübarek cuma gecesi amin inşaAllah Rabbim sağ salim hepimizin kurtulmasını nasıp eylesin
Mybabe_mom Sevim-b ben doğum sancısı esnasinda epidural diye tutturdgum icin yaptıklarında pek bişey hissetmemistim 😂 Bebeğimin tam doğma aninda uyuşmaya basladim😅 boşuna epidural olmuş oldum.. 😁
Sevim-b Mybabe_mom sizinde farklı bir deneyim olmuş 🙈 birazda durumun şekillenmesine göre hareket etmek zorunda kaldığımız için verilmiş kararlar.. herkesin farklı hikayeleri var insanda benimki nasıl olacak diye düşünmeden edemiyor 🙄
Mybabe_mom Sevim-b acısız olmuyor hiç bir doğum öncesinde veya sonrasında çekiyoruz biseyler.. Doğurmam daha dedim ikinciye hamileyim 😅 Gülümseyerek anlatacağımız bı doğum hikayemiz olur inşallah 😊