Merhaba anneler , 32+3 kontrolüne gittim 2 gün önce. Şuan 33+5im. Bebeğin herşeyi İyi sağlıklı dedi doktor. Ama benim aklıma birşey takıldı size sormak istediim. Boyu 45 cm , kilosu 1453 gram zayıf mi sizce? Kilo alır mı bebek?? Lütfen yanlış anlamayın anneler olaraktan sağlıklı olması tek dileğimiz ama zayıf olması da sıkıntı diyorlar o yüzden merak ettim .