Bahar_93 cok sik oluyorsa rahim agzini aciyormus bende bir haftadir kasilmalarla ugrasiyorum hic birsey fayda etmedi bugun tansiyon ilaci verdi doktorum 22 haftalik oldugu icin. Rahim normal doguma hazirlaniyor gunde bes kereye kadar normal ama 5-10 dakikada bir olursa sikinti yaratiyormus. Bende devlete gittim normal bebekte iyi diyip gonderdi kendi doktoruma gittim sonra dikkat edin yinede siz cok ayakta durunca oluyor