Arkadaşlar 18+5 günlüğüm ve ilk gebeliğim bağırsağımdan ses gelince falan anlıyorum ama bir kaç gündür sanki böyle damar atarmış gibi bebeğimin olduğu yerde ara ara bir şey vuruyor elimi koyunca anlıyorum orada atan şeyi ama bebek mi damar mı atıyor çözemedim 😔 bebek hareketi böyle mi oluyor başka yerde okumuştum sanki içimde balık var falan yazmışlardı ama ben de balık yok gibi sanki biri ordan bir kere tıklatıyor üç dakika sonra yine tıklatıyor gibi ama hep olmuyor ara da oluyor bebek mi bu biliyorsanız söyleyin lütfen