31 haftalığız üçüncü haftam tromboze olmuş bitanesi. Oturup kalkamadım uyuyamadım yatamadım ilk günler çok kötüydü😥 özellikle büyük tuvalet sonrası mahvoluyordum o an ve sonrası 3-4 saat. Bir hafta önce daflona başladım 2×1 birde prakortil diye kortizonlu bi krem verdi şükür ağrı azaldı sadece wc anı ve sonrası az oluyor ağrı