Karadenizli_ çok geçmiş olsun 🌺🌺 ben işte 23.haftamda mahvoldum . Belki 1 Ay ağrısını geçiremedim. Fiiller, kremler, haplar derken çok şükür artık acısı kalmadı. Ama iki tane büyük meme yaptı o kaldı. E çatlak da var. Doğumda ıkınırken o çatlak ilerleyecek, basurun ağrısı yine başlayacak diye çok korkuyorum. Bi de daha önce de çatlaktan ameliyat oldum, tekrar olmak istemiyorum. Bakalım ne önerecek kendi doktorum… Allah yardımcımız olsun 😔