aleyna35_ Bence göğüs pompası her evde olmalı..
Benim sütüm hamd olsun boldu.Günde 2 3 kez sağım yapıp buzluğa atıyordum ,3 ay süresi var zaten.. Geceleri annem , bazen eşim bakarken beni uyandırmamak için sağım yaptığım sütleri kullanıyorlardı.Hemde göğüslerim rahatlıyordu hemde mastit riskim azaldı 😊 lansinoh markaydı benim elektrikli pompam ve aşırı memnunum hala da kullanıyorum..Ayrıca düzenli sağım yapınca sütünüzde güzel oluyor..Ben 1 hafta sağım yapmadım direk sütümde azalma oldu 🤕