funnymummy simdi kardesim oncelikle seni tebrik ediyorum Allah devamini getirsin ,soruna bakacak olursa bu adet kani degil sonucta ped kullanip sadece duz abdest tazelemen yeterli olur insaAllah❤️Allah kabul etsin simdi zamani degil diyenleride anlamiyorum insanin basina ne gelecegi ne belli? Vaktinde tovbe edip namazi devamli kilmak herkese nasib olmaz .keske bende hamile iken namaza baslamis olsaydim ben doogumdan sonra basladim ama Allah nasiub ederse tekrardan hamileligi namazimi terk etmeyecegim insaAllah ,su an bile namaz kilnca ogluma cok guzel ornek oluyoruz 🤲🏻❤️Uzun oldu kusura bakma