Aybkesnlk bendede o ağrı var, zamanla ağrı bacağa iniyo . Biraz azalıyo zaman zaman ama asla geçmiyo. Adım atarken(özellikle dışarda), alt giyimini değiştirmek için bacağını kaldırıp indirmek işkenceye dönüyo. Bide buna bebek büyüdükçe kaburga ağrısı, sırt ağrısı, karın sertleşmesi ekleniyo. Doktorun magnezyum verdi banada 1 aydır kullanıyorum ama geçmedi. Parol içebilirsin dedi ama fayda etmiyo. 29. Haftadan selamlar🤗