Arkadaşlar ben adet günüm de sadece kahve rengi leke geldi akintili şekilde test mest derken tabiii sonuç 10,39 iki gün sonrada 11,58 yani ozaman niye yerleşme kanaması gelsin kimyasal mi yoksa tahlilde mi sıkıntı oldu bana yardım edin ve hala adet olmadım sancim vardı kesildi gitti oadet olayım diye bu sefer hopluyor zıplıyor iş yapıyorum yok olmuyor acilmam 7 gün oldu günüm geciyo