Deletedmom5545 benim biraz pahalı oldu paketim çok geniş. 2500 TL anlaştık. Yıllardır çalıştığım kadın oğlumun çekimi doğum günleri hep kendi çeker. Doğum öncesi hamilelikte, hastanede,doğum anı,doğumdan sonra odaya çıkarken ,doğumdan 1 gün sonra hastanede hazırlanıp çekim olacak, 10 gün içinde yenidoğan çekimi birde kısa film var. 1 büyük albüm 2 aile albümü fotoğrafların dijitalleri bir tuval baskı fotoğraf. Paket içeriği bu şekilde. Oğlumda da aynısını yaptırmıştım kızımda eksik olmasın istedim. Fotoğraf çok önemli benim için değer veriyorum her zaman 🙈🥰