Seymaemre bende ilk 5 haftalıkken ultrasona girdim. Bebek var mı boş gebelik felan değil dimi dedim bebek henüz gözükmüyor çok küçük olduğu için yolk kesesi oluşmuş benim için önemli olan o dedi boş gebelik değil dedi haftaya gel kalp atışlarını duyarız dedi bir hafta sonra gittim ilk kalp atışlarını duyduk ama yeni yeni başlamıştı ben özele gidiyordum maddi sıkıntın yoksa 10 gün sonra tekrar gel kalp atışları daha net düzgün olur demişti o zaman gittiğimde hem kalp atışları net hemde nokta kadar bebek de göZükmüştü. Sizin de gebelik oluşmuş gibi gözüküyor hayırlısı olsun ☺️