sema_altas55 (16. Hafta) Kızlar göğüslerim in ucu kaşınma oluyor ama kaşıyınada acıyor , ne iyi gelir nezaman geçer
Aleynasvr sema_altas55 bende de var aynısı 17+3 hala kaşınıyor sadece uç değil her yeri kaşınıyor benim ve ilk 3 ay aşırı hassasiyet vardı çok acıyordu dokunamiyordum bile
Mahmutzahide sema_altas55 aynı haftadayız ve aynı sorunn galiba göğüs ucları büyümeye başladığı için çatlıyo gibi bişey oluyoda kaşınıyo bide soğuk olunca fena ağrıyo sankş cammışta kırılcakmış gibi