Cagla12 Merhabalar, Bebeği çok hareketli olup endişelenen var mı aranızda :) 28 haftalığım bebeğim aşırı hareketli doktorum keyfinin yerinde olduğunu söylüyor fakat yine de acaba yolunda gitmeyen birşey mi var diye düşünüyorsun annelik yükleniyor haliyle :)
Sultan42 Cagla12 bende ikizlerime hamileyim 30 haftalık ve çok hareket ediyorlar uyuyamıyorum Bile bende acaba erken mi doğacaklar diye düşünüyorum
Denizpekdal Ben de 28 haftadayim. Hareketli olunca da korkuyorum hareketleri zayıflayinca da. Ben de bugün neden hareketleri güçlü değil diye kendimi yiyip bitiriyorum. Yarın da böyle olursa doktora gidecegim. Her türlü korkuyoruz valla. Sağlıkla alalım kucagimiza inşallah
Cagla12 Denizpekdal Dediğiniz gibi çok hareketli olunca da bir endişe olmayınca da bir endişe oluyor. Hareketinin gücünden ziyade sıklığı daha önemli diye biliyorum. Amin sağlıkla alalım kucağımıza inşallah.
Cagla12 Sultan42 Bu denli hareketli olmaya erken mi gelecek diye bende düşünmeden edemiyorum alakası var mıdır sormak gerek. Vaktiyle gelsinler inşallah.
Sultan42 Cagla12 inşallah bilmiyorum acaba bi alakası var mı ama benimde hep aklıma gelen şey erken Doğum birde ikiz olunca daha çok korkuyorum
Gezginmuallime Ben bugün sordum doktoruma çok hareketliler diye çok güzel dedi hareketli olmazsa sıkıntı dedi
Cagla12 Gezginmuallime aynen benimde doktorum öyle söylüyor. Hareket oksijeninin kan akışının iyi olduğunu gösterirmiş. Bazen neredeyse hiç durmuyor düşünmeden edemiyor insan. Neyse daha iyiyse çok hareketli günlerimiz devam etsin inşallah.
Laurenkiz Yeri bol, suyu yeterli demekmiş kızlar Doktorumu öyle söyledi, bizimki ultrasonda bile deliriyo, günde 3 saat uyuyo ezberledim artık😂oğlumuz olcak 29.haftadayız, 34.den sonra yeri daralınca biraz durulur dedi doktorumuz, no panic👍🏼Hareketli bebekler sağlıklı bebeklermiş ( bana kalırsa çok kalmicak gibi içerde ama🙈)
Bulut2018 Merak etmeyin o haftalarda çok hareketli oluyorlar ben de bu çocuk çok durmaz karnımda diyordum ama maşşallah 38+3 olduk ne ağrı ne sızı 😂 Şimdi de annesinden koparmıyor
Hafsaaa H.gclr kzlr bm bi soru sorcm da 22+5 gnlk hamileym normlde hergn ara ara kucukte olsa bebgmn harktlrni hissediodm dunden belli hissetmiyrm.acile gttm doktor iyi dedi ama hala harekt fln yok..acaba normalmidir sizce.korkudn aglycm nrdyse