mom130 Yumurtlama dönemindeyim akşam lavaboda sadece bir kez bir damla kanamam geldi peçeteye. Yumurtasi çatladığı zaman böyle kanama yaşayan oldu mu aranızda?
Elifgoktug1 mom130 yumurtlama döneminde olabiliyor benimde olurdu iyi değerlendir günlerini cnm Allah gönlünüze göre versin insallah 🌸🙏
Khilal İlişkiden yaklaşık 4-5 gün sonra pembe akıntım olmuştu yerleşme kanaması olabilir aynı zamanda yumurtlama dönemimdeydim adetimden 1 gün öncede testim pozitif çıktı
mom130 Khilal ay inşallah vallahi bir de dün gece rüyamda ne göreyim test yapıyorum ve çift çizgi çıkıyor rüyada bile inanamıyorum hamile olduğuma.
mom130 Elifgoktug1 inşallah ya. Hamile kalıp düşük yaptığım ay da böyle olmuştum sadece bir kere peçeteye pembe renkte kan gelmişti bir daha olmamıştı. Bir hafta sonra düşük yaptım tabi. Ve kasık agrim da var iki gündür sanki adet olmuşum gibi.
Khilal mom130 inşallah gönlünüze göre olur bende hiç bir belirti yoktu öylesine denemek istedim pozitif çıkınca çok şaşırdım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Elifgoktug1 mom130 güzel düşün güzel olsun🌸😊 elbette kanama çok istenen bir durum değil ama daha adet gününe nerden baksan bi 14 gün daha vardir buda demek oluyor ki gelsin yumurtalar🙏😊 sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Rabbim 😊🙏
mom130 Elifgoktug1 inşallah bu ay mutlu haberi alırım. Bı komşum var durumu kötü biraz yardım ettim ona geçen hafta bugün beni rüyasında çok güzel gördüğünü gebelik olduğunu falan söyledi. Ben de rüyamda gördüm işte. Heyecanlandım 🥰🥰
mom130 Khilal İnşallah amin. Ben de artık belirti falan hamileliğe yormuyorum çünkü her belirti sonrası adet oluyorum alıştım. Bazı aylar inanin annem arkadaşlarım bile diyor bu ay hamileisn şöyle olmuş yüzün böyle olmuş falan da yok.