ftmkucuk Padfoot büyüme olarak çok farklılık olmasa da benimde sol göğsüme daha çok sızı girdiğini hissediyorum özellikle ilerleyen bu haftalarda göğüs kafesimin bulunduğu orta yerin hafif solu. Bugün 18+3 üz doktoruma da soracağım.
ftmkucuk Padfoot endişelenmenize gerek yok. Göğüse giden süt kanallarıyka ilgili bir durumdur. Yeterki süt dolsun sızlamasını cekemeye razıyız😇 zamanla göğsün her yerine yayılıuor şükür ki sürekli bir sızı değil saliselik