Canım bende oldum hemde doğumuma yakın şuan 6 ncı günüm 36+3 olduk öncelikleee bebeğime bişey olucak diye stres yapmaa sen iyiysen bebeğinde iyi oluyor hissediyor resmen ve bol bol sıvı vitamin tüket ıhlamur iç ılık limonlu ballı su iç bol bol meyve tüket su tüket inşallah biran önce atlatırsın kuzum :(