Esraa1453 ben normalde bile su içmem aramam bile. İlac içerken bile bi iki yudumla içerim. Geçenlerde ağrım oldu cok fazla meğerse böbreklerden dolayıymış doktor serum bağlattı geçti meğerse suymuş bağlattığı serum😀😀 su içmen gerekiyor dedi sağ böbreğimde büyüme varmış geçen kontrolde solda da cıktı ufak bi büyüme. İçmeye çalışıyorum ama su benm midemi bulandırıyor zar zor içiyorum ama günde 2 litre imkansız içemiyorum.