Bilge35 Hamınmlar bugun seker yüklemesi yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı. Gebelik sekeri olanlar ne durumdasınız? Yada gebelik şekeri olup doğum yapanlar? Bu arada 23+1 im
Eymenensari Ben de de çıktı bir sıkıntı olmuyo dikkat ettiğin sürece beyaz ekmeği kes tam buğdaya başla poğaça simit uzak dur onlar sırf şeker çikolata baklava hamur işi elinden geldiği kadar yeme ama arada yemekten bir şey olmuyo bu şekilde dikkat ederek ben kilo bile verdim 😊 diyet yaptırmaktan kasıt aslında bu eğer dikkat edilmezse bebeğe gereğinden fazla kilo aldırır ki buda doğumu zorlaştırır
Bilge35 Eymenensari aynen canım dikke etmem mi hiç. Yarın başlıyorum insallah düzenli bi sekilde. Bol bol yediğim meyve günde sadece 1 tane 😢 olsun yavrum sağlıklı olsun da katlanırım
Cansu10 Şeker yüklemesi kaçıncı haftaya kadar yapılıyor ben 22. Haftadayım ama doktor 1 ay sonraya randevu vardı geçmiş olurmu o zamana kadar zamanı