aysgl2305 ben bugün ikili test yaptırdım. Kesinlikle yaptırmanızı tavsiye ederim. Bebeğimin kalbi, midesi, böbrekleri, damarları, ağzı, burnu herşeyi incelendi. Doktorum tek tek hepsine baktı. Onun sağlıklı olduğunu bilmek benim de içimi rahatlattı. 🥰 %90 ihtimalle cinsiyetini de söyledi. Bence yaptırılması gereken bir test.