Kizlar bende de pko vardı evli değildim o zamanlar İbrahim Saraçoğlunun soğan kürünü denedim doktorlar hep doğum kontrol hapı verip yolluyordu bu soğan kürünü içtim daha sonra kasıklarım da bir ağrı oldu doktora kontrole gidiyordum zaten doktor doğum kontrol hapını bırak kafanı rahat tut bir ay olur adetin bir ay olmaz dedi oymuş o günden sonra çok şükür adetim her ay düzenli geldi ben soğan kürünü işe yaradığını düşünüyorum eğer denemek isterseniz Saraçoğlunun youtubede tarifi var 🌼 Bu arada Allah’ıma şükür bir tedavi görmeden de hamile kaldım şuan 19+1 iz.