Kubra998 Arkadaşlar 7+2 günlük gebeyim iç çamaşırımda su gibi bisey oluyor sürekli pantolona kadar geçiyor normal mi
Ogretmen1anne Kubra998 Bende de çok oldu şok oluyordum ben de 🤭Gerçekten ilginç bir akıntı dediğiniz gibi. Ama sıkıntı olmadı çok şükür. Demek ki normal galiba 🤷🏼♀️
SekerDehasi Kubra998 o haftalarda su olmasi imkansiz . Ama akinti çok oluyor evet suan 11 haftaligim hala cok akintim gelir sanki idrarimi kaçırır gibi.
Kubra998 SekerDehasi bende su olmaz diye düşündüm dediginiz gibi idrar kaçırmış gibi ama idrar olmadığına eminim
SekerDehasi Kubra998 evet canim malesef hamilelik boyu akinti pesimizi birakmiyor . Kontrolunde belirt enfeksiyon akintisiysa tedavi edilir ama yinede akinti kesilmez enfeksiyonu temizler . Bebegi riske atmamak lazim.