zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 23+4 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim doktora dedim bebek sagda toplanıyor diye doktorda bi sorun yok olabilir dedi. Sizinde òyle oluyor mu acaba hep sagda hala da öyle 🤣 ne yapmalıyım
Babymy zeynnn5441 36. Haftadayım hep sağda hissettim hep , şuan başı solda ayakları sağda hep hareketleri sağda yani
zeynnn5441 Babymy Doktor dediki dik şekilde duruyor dedi ayakları assagiya doğru yani dedi sağ tarafim daha sert zaten ordan anlıyorum sagda olduğunu sorun olur mu acaba bole
zeynnn5441 Fatma0965 Yok bugün kontrole gittim tekrar niye böle oluyo acaba diye bi sorun mu var diye doktor kendisi direk cinsiyeti kız diye söyledi. Soldaydi hep aslında bi kacgundur sagda
Afro-dit Fatma0965 benim bebeğimde kız canım sağda daha çok oynuyor tekme atıyor solda çok nadir hissediyorum hareketlerini
seddkilic05 Fatma0965 benim hissettiğim andan beri sağda hatta doktora hep sadece sağımda bir şeyler hissediyorum derdim 35.haftadayım hala sağda hiç sola geçmiyor ve oğlum olacak 😂😍
Meryembas71 Vallla canım bir diriyo ayaklarımı neresiysee artk sağ tarafım çürüdü artk🤣 nasıl acıtıyor bide son haftalar kaç haftalık oldun canım sen
Meryembas71 zeynnn5441 olabilir canım bidee sen ilerleyen haftalardaaa gör acıtıyo ama herşeyee değiyorr bee Rabbim herkese nasip etsin inşallah :)